در حال بارگزاری لطفا منتظر بمانید ...

سئو کلاه سفید (بخش اول)

سئو بازی دادن گوگل نیست. در واقع تولید محتوایی است که کاربران در محیط اینترنت به دنبال آن هستند. و آن محتوا موجب رضایت خاطر آنها می‌شود.

با تحقیق بر روی کلمات کلیدی می‌توانید متوجه شوید که کاربران در جستجوی چه محتوایی هستند.  با این روش نه تنها موضوعاتی را پیدا می‌کنید که  اغلب جستجو می‌شوند  بلکه همچنین شما با زبان و یا گفتاری آشنا می‌شوید که کاربران معمولا با آن زبان  شروع به جستجو می‌کنند. یک دلیل برای این موضوع آن است که میزان دانش و تخصص شما در حوزه فعالیت تان از آنها بیشتر است.

زبانی که شما استفاده می‌کنید احتمالا شامل اصطلاحاتی  است که  در حوزه کاری شما مورد استفاده قرار می‌گیرد  و کاربران چیزی از آنها نمی‌دانند. این یک فرصت فوق‌العاده برای شما است که با کلمات کلیدی طولانی‌ای آشنا شوید که مخاطبان شما می‌توانند درک کنند و شما مبتنی بر آن کلمات کلیدی به تولید محتوا بپردازید. تولید محتوا با استفاده از زبان مخاطبان یکی از تکنیکهای سئو کلاه سفید است.

کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی‌ای که محبوب هستند و زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند نیاز به توجه به این نکته دارد که، رقابت بر سر این کلمات کلیدی بسیار سنگین است. زیرا همه سعی می‌کنند در سایتشان از این کلمات کلیدی که بیشتر مورد سرچ و جستجوی کاربران قرار می‌گیرد  استفاده کنند، و گرفتن نتیجه درتبه‌بندی گوگل از طریق این کلمات کلیدی بستگی به پتانسیل سایت شما دارد.

متذکر می شوم که در مورد این موضوع واقع بین باشید که تا چه اندازه می‌توانید با رقبایتان  در این کلمات کلیدی محبوب رقابت کنید.

به این نکته توجه کنید که باید از کلمات کلیدی  در محتوا، عنوان و برچسب ها استفاده کنید

یکی از روش های بسیار سودمند در تولید محتوا استفاده از کلماتی است که مترادف با کلمات کلیدی هستند. زیرا ممکن است کاربر به جای آن کلمه کلیدی، مترادفش را در گوگل جستجو کند و وقتی شما از این کلمات مترادف استفاده می کنید باعث میشود در رتبه بندی گوگل در آن کلمات مترادف هم رتبه های خوبی کسب کنید.

 از منظر جستجوگر فکر کنید:
  •  آن ها به دنبال چه چیزی هستند؟
  • برای مشکلاتشان به دنبال مشاوره می گردد یا به دنبال راه حل
  • آیا به دنبال آموزش هستند یا به دنبال خرید محصول  
جستجوی کاربران در بستر اینترنت به سه دسته تقسیم میشود:
  •  آموزش
  • خرید محصول
  • رفع مشکل

هنگامی که کلمات کلیدی انتخابی خود را لیست می کنید درباره آنها فکر کنید آیا کاربر از آن کلمه کلیدی برای یادگیری  موضوعی، خرید محصولی و یا حل مشکل استفاده می‌کند؟  در واقع عبارتی که کاربران جستجو می کنند هدفشان را از جستجو نمایان می‌کند.

 کلمات کلیدی سوال هستند و محتوای شما جواب آنها

در نهایت اطمینان حاصل کنید که توضیحات متا شما، عنوان شما و برچسب های شما کاملا روشن باشد که قرار است چه محتوایی را ارائه دهد .

, , , , , , , , , ,
Share:

دیدگاه ها

2 دیدگاه ها

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر